ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУДІҢ 8-СЫНЫП ГЕОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

  • Динара Ағманқызы Базарбекова Dinara

Abstract

Аңдатпа. Осы тақырыпта цифрландыру саясаты аясында ортанғы сыныптарда геометрия пәніне талдау жүргізіп, дайарлаудың керекті әдістерін пайдалану керектілігі теориялық тұрғыда көрсетілген. Цифрландырудың қиын тұстары білім беру саласында болуы мүмкін. Математика сабақтарында скаляр шамаларды тиімді шешу жолдары қарастырылған. Ақпараттық технологияларда геометриялық жүйенің тиімділігі көрсетілген. Қандайда бір есептерді түрлі формулалармен шешу жолдары нақтыланған. Ғылыми калькулятормен қалай дұрыс жұмыс жасау керек екендігі баяндалған. Кез келген тақырыпты оқытқанда басқа геометриялық фигураларды және оларға сәйкес скалярларды пайдаланып есептер құрастыруға және шешуге болады. Сонымен қатар, әртүрлі математикалық модельдерді қолдана отырып, мәселені әртүрлі тәсілдермен шешу мүмкіндігін атап, өту маңыздығын арттыру бағыты нақты баяндалған. Пайдаланылған әдебиеттер де дәлме дәл көрсетілген.
Түйін сөздер: Ақпараттық технология, геометрия, цифрландыру жағдайы, жаратылыстану математика, орта білім беру, формула мен әдістер.
 
Аннотация. В данной статье в рамках политики оцифровки проведен анализ геометрии в средних школах с теоретическим изложением возможностей применения эффективных методов обучения. Трудные моменты цифровизации могут быть в сфере образования. На уроках математики рассмотрены способы эффективного решения скалярных величин. В информационных технологиях показана эффективность геометрической системы. Уточнены способы решения тех или иных задач по разным формулам. Изложено, как правильно работать с научным калькулятором. При обучении любой теме можно составлять и решать задачи, используя другие геометрические фигуры и соответствующие им скаляры. Кроме того, четко излагается направление повышения важности перехода, подчеркивая возможность решения задачи различными способами с использованием различных математических моделей. Использованная литература также точно указана.
Ключевые слова: Информационные технологии, геометрия, состояние оцифровки, естествознание математика, среднее образование, формула и методы.
 
Abstract.  In this article, in the framework of the policy of digitalization, it is theoretically possible to analyze the subject of geometry in secondary schools and apply effective teaching methods. The difficult points of digitalization can be in the field of Education. In mathematics lessons, ways to effectively solve scalar quantities are considered. In Information Technology, the effectiveness of a geometric system is shown. Ways to solve certain problems with different formulas are clarified. It is outlined how to work correctly with a scientific calculator. When teaching any topic, you can compose and solve problems using other geometric shapes and their corresponding scalars. In addition, the direction of increasing the importance of passing is clearly outlined, noting the possibility of solving the problem in different ways using various mathematical models. The literature used is also accurately indicated
Keywords: Information technology, geometry, the state of digitalization, Natural Science Mathematics, Secondary Education, formula and methods.
Published
2023-09-04
How to Cite
БАЗАРБЕКОВА, Динара Ағманқызы. ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУДІҢ 8-СЫНЫП ГЕОМЕТРИЯСЫН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 64, n. 3, p. 16 - 28, sep. 2023. ISSN 2709-264X. Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/1047>. Date accessed: 14 mar. 2025. doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v64i3.1047.