Влияние использования метода перевёрнутого класса в средней школе
Abstract
АҢДАТПАКөптеген жылдар бойы мектептегі білім беру жүйесі мұғалімнің оқытушы ретінде дәріс беру әдісімен ғана шектелетін еді. Бірақ біздің қоғамымыздың дамуымен білім беру жүйесінің мақсаттары мен талаптаары да өзгере бастады. Уақыттың талап етуімен білім бері жүйесіне жоғары деңгейдегі танымдық дағдылар мен ойлау дағдыларын дамытуға ықпал ететін және сол арқылы оқушыларды поссивті қозғалмайтын, мінез-құлықтан қорғайтын оқытудың белсенді әдістері мен иннавацияллық педагогикалық араласулары енгізілмек. Бұл жұмыста мектептегі білім беру жүйесінде оқытудың төнкерілген әдісін енгізудің орта мектепте математиканы оқитын оқушылардың мотивациясына әсері талданады. Біз 26 орта мектеп оқушыларынан іріктеу эксперименті үшін іріктеуден кейін статистикалық талдау жүргіздік. Экспериментке қатысушылардан 33 сұрақтан тұратын алдын-ала тест пен пост-тестті алып, t- критерий арқылы деректерді талдағаннан кейін біз тоғызыншы сынып оқушыларының мотивация деңгейі едәуір жоғарылағанын анықтадық. Бұл мақалада төңкерілгнен сыныпта қолданылатын стратегиялар оқушылардың пәнге деген көзқарасы мен уәжіне оң әсер ететіндігін айқын көрсетеді.Түйін сөздер: төңкерілген оқыту, әдістер, мотивация, бейне дәріс, сауалнама
Published
2024-06-21
How to Cite
SHAIKHY, Zhanel; NURLANULY, Meiirzhan; MAXUTOV, Samat.
Влияние использования метода перевёрнутого класса в средней школе.
SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 67, n. 2, p. 66-87, june 2024.
ISSN 2709-264X.
Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/1276>. Date accessed: 14 mar. 2025.
doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v67i2.1276.
Section
Articles