ТОҒЫЗҚҰМАЛАҚ ОЙЫНЫНЫҢ ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТІҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ТИІМДІЛІГІ ТУРАЛЫ
Abstract
Зерттеудің мақсаты - тоғызқұмалақ ойынының математикалық білім беру жүйесіне ену тиімділігін бағалау мәселесін жан-жақты зерттеу. Тоғызқұмалақ ойынының жалпы ұлттық мәдениетті қалыптастырудың, мектеп оқушысының жеке, интеллектуалды және әлеуметтік дамуын қалыптастырудың тиімді дидактикалық құралы ретіндегі рөлі анықталды. Тоғызқұмалақ ойынының көптеген мектеп пәндерімен, атап айтқанда математика, информатика курстарымен, бастауыш және орта мектептердің ықтималдықтар теориясымен байланысын ашты. Тоғызқұмалақ ойыны материалын оқу бағдарламасына енгізу оқушылардың зейінді болуына көмектеседі, алдағы бірнеше жүрісті есептеуді үйренуге, есте сақтау қабілетін жақсартуға мүмкіндік береді, бұл көбейту кестесін, қосу, көбейту және бөлу амалдарын есте сақтауға көмектеседі.
Published
2021-06-13
How to Cite
АСЕН, Е..
ТОҒЫЗҚҰМАЛАҚ ОЙЫНЫНЫҢ ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТІҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ТИІМДІЛІГІ ТУРАЛЫ.
SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 55, n. 2, p. 5-10, june 2021.
ISSN 2709-264X.
Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/560>. Date accessed: 14 mar. 2025.
doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v55i2.560.
Section
Articles