14-15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ ЖӘНЕ ФИЗИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ДЕНЕ БЕЛСЕНДІЛІГІ

  • Д. Н. Сайтбеков

Abstract

Аңдатпа. Бұл мақалада негізгі бағыт ретінде қоғамның қазіргі қалыптасу деңгейі оқушылардың дене дайындығы дамуы мен денсаулығын сақтау сияқты ғылыми мәселелермен тығыз байланысты.Әлеуметтік-қаржылық қалыптасудың мұндай саясаты жасөспірімдердің дамуына әсер етеді, бұл олардың ішкі, психологиялық және физикалық денсаулығындағы терең өзгерістерге әкеледі. Психоэмоционалды мектеп оқушыларының күйіндегі дене дайындығы белсенділік ұғымы бізге физикалық денсаулықтың мәнін және жүрек–тамыр жүйесінің, психоэмоционалды жағдайдың және дене белсенділіктің жағдайын қамтитын жасөспірімдер денесінің физикалық белсенділігін қамтамасыз ету шарттарын мүмкіндігінше сапалы және практикалық түрде көрсету жолдарын көрсетеді.
Түйін сөздер. Дене шынықтыру сабақтары, дене белсенділігі, танымдық дербесітік,физикалық жағдайы, эмоционалды күйі.
Published
2022-06-06
How to Cite
САЙТБЕКОВ, Д. Н.. 14-15 ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПСИХОЭМОЦИОНАЛДЫ ЖӘНЕ ФИЗИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ДЕНЕ БЕЛСЕНДІЛІГІ. SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 59, n. 2, p. 59 - 73, june 2022. ISSN 2709-264X. Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/850>. Date accessed: 14 mar. 2025. doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v59i2.850.