ФРАЗЕОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ
Abstract
Мақала қазақ фразеологиялық жүйесін оқытудың когнитивті және коммуникативті әдіс-тәсілін анықтауға бағытталған. Қазақ фразеологиясының типологиялық және лексика-семантикалық сипаты, фразеологизмдердің функционалды-стилистикалық жіктелімі және прагматикалық сипаты туралы анықтамалар бере келе, когнитивті сипаттары қарастырылады. Зерттеу жұмысының қорытындысы ретінде мектепте фразеологизмдерді оқытудың когнитивті-коммуникативті моделін жүзеге асыру бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың нәтижелерін талдау жұмыстары ұсынылып, алдыға қойылған мәселелерді шешудің тиімді жолдары анықталады.
Published
2023-09-04
How to Cite
MEREYEVA, Aigerim.
ФРАЗЕОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ.
SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 64, n. 3, p. 41 - 49, sep. 2023.
ISSN 2709-264X.
Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/940>. Date accessed: 14 mar. 2025.
doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v63i2.940.
Section
Articles