ФРАЗЕОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ

  • Aigerim Mereyeva undergraduate

Abstract

Мақала қазақ фразеологиялық жүйесін оқытудың когнитивті және коммуникативті әдіс-тәсілін анықтауға бағытталған. Қазақ фразеологиясының типологиялық және лексика-семантикалық сипаты, фразеологизмдердің функционалды-стилистикалық жіктелімі және прагматикалық сипаты туралы анықтамалар бере келе, когнитивті сипаттары қарастырылады. Зерттеу жұмысының қорытындысы ретінде мектепте фразеологизмдерді оқытудың когнитивті-коммуникативті моделін жүзеге асыру бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың нәтижелерін талдау жұмыстары ұсынылып, алдыға қойылған мәселелерді шешудің тиімді жолдары анықталады.
 
Published
2023-09-04
How to Cite
MEREYEVA, Aigerim. ФРАЗЕОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ. SDU University Bulletin: Pedagogy and Teaching Methods, [S.l.], v. 64, n. 3, p. 41 - 49, sep. 2023. ISSN 2709-264X. Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ptm/article/view/940>. Date accessed: 14 mar. 2025. doi: https://doi.org/10.47344/sdu bulletin.v63i2.940.