СOVID-19 ПАНДЕМИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРТҚА ЖҰРТШЫЛЫҚТЫҢ ӘСЕРІ: «AKORDAPRESS» INSTAGRAM ПАРАҚШАСЫ МЫСАЛЫНДА

  • Bibinur Bermaganbetova Master Degree

Abstract

2020 жылдың 11 ақпанында Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы коронавирусы немесе COVID-19 деп аталатын респираторлық ауруды ресми түрде жариялаған болатын. 2019 жылдың желтоқсанында Қытайда алғаш пайда болған бұл ауруды кейін 2020 жылдың наурыз айында Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы пандемия деп жариялады. Бұл әлемде бұрын-соңды болмаған оқшаулануға, денсаулыққа қауіп төндіру мен қаржылық тұрақсыздық секілді алаңдаушылыққа алып келді. COVID-19 пандемиясы кезінде Бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік медианың қоғамдағы рөлі айтарлықтай арттқаны сөзсіз. Себебі осындай дүрбелең жағдайда олар өмірлік маңызды ақпарат беріп қана қоймай, екі жақты қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік берді.
Зерттеу «Akordapress» Instagram парақшасында пандемия кезіндіегі жаңалықтарына контент-анализ жасауға бағытталған. Жалпы халықтың ақпаратқа деген әсерін білетін боламыз. 
 
Published
2024-01-31
How to Cite
BERMAGANBETOVA, Bibinur. СOVID-19 ПАНДЕМИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АҚПАРТҚА ЖҰРТШЫЛЫҚТЫҢ ӘСЕРІ: «AKORDAPRESS» INSTAGRAM ПАРАҚШАСЫ МЫСАЛЫНДА. SDU University Bulletin: Social Sciences, [S.l.], v. 64, n. 4, p. 19 - 26, jan. 2024. ISSN 2709-2410. Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ss/article/view/1075>. Date accessed: 26 apr. 2025. doi: https://doi.org/10.47344/sdubss.v64i4.1075.