«QAZAQSTAN» ТЕЛЕАРНАСЫНЫҢ МЕДИАБРЕНД РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСУЫ
Abstract
Аңдатпа. Медиабренд қалыптастыруда промоушеннің атқаратын рөлі зор. Бүгінгі нарық заманында теле бағдарламаларды дайындап қана қоймай, оны көрерменге жеткізу де маңызды орын алады. 2015 жылы мамандар жасаған сараптама нәтижесінде, «Qazaqstan» телерадиокорпорациясы отандық медиа нарығында алдыңғы қатардағы арналардың бірі болды. Бұл мақалада «Qazaqstan» телеарнасының медиабренд ретінде қалыптасуына промоушеннің әсері мысалмен түсіндіріледі. Және «Qazaqstan» телеарнасының 2012 - 2017 жылдар аралығындағы даму қарқыны, өзгерістер мен бағдарламалар рейтингісі көрсетіледі.
Published
2023-12-11
How to Cite
TURMAGAMBETOVA, Anar Amirbekkyzy.
«QAZAQSTAN» ТЕЛЕАРНАСЫНЫҢ МЕДИАБРЕНД РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСУЫ.
SDU University Bulletin: Social Sciences, [S.l.], v. 64, n. 4, p. 94 - 102, dec. 2023.
ISSN 2709-2410.
Available at: <https://journals.sdu.edu.kz/index.php/ss/article/view/1133>. Date accessed: 26 apr. 2025.
doi: https://doi.org/10.47344/sdubss.v64i4.1133.
Section
Articles